petek, 21. junij 2013

LeDeni PriBoLjŠki

Tile pretirano vroči dnevi so že kar malo neznosni, sploh našim štirinožnim prijateljem. Poleg vsakodnevnega kopanja, sem Luni včeraj prvič privoščila ene prav posebne ledene priboljške. Zmazala jih je v hipu, nekaj jih sicer še hranimo za današnji dan. Aleluja za FB, bloge,... kjer najdeš marsi kakšen slasten recept, tako za ljudi, kot pseJ, no tale je še za mačke.


Potrebujete:
PLADENJ ZA LEDENE KOCKE 
(bolj so kičasti, bolj so kjut - tale je že čist preveč kičast KLIKJ)
PLOČEVINKO TUNE 
po ščepec PETERŠILJa, ORIGANa (ni pa nujno)
1,0 dl VODE
MIKSER
VREČKO ZA ZAMRZOVANJE



Priprava je zelo enostavna. Tuno potlačimo z vilico, skupaj z olivnim oljem ali vodo, ki je v pločevinki, dodamo vodo in začimbe. Nato vse skupaj zmiksamo z mikserjem (naj se vam tuna v mikserju ne gabiJ). Zapolnimo modelčke za led tako, da damo mešanico v vrečko za zamrzovanje, v njej naredimo manjšo luknjo in z njo napolnimo modelčke. Tako bo manj packarije v vaši kuhinji, priporočam tudi, da vse to delate v umivalniku.




Zapolnjene modelčke damo za nekaj ur v zmrzovalnik, nato še mrzle ponudimo svojim ljubljenčkom. Psi vam bodo v teh vročih dneh zeloo hvaležni! Pazite le, da jih ne ponudite v stanovanju oziroma jim v stanovanju omejite prostor, da ne bojo koščki tune razpacani po celem stanovanju.

Pa dober tek kosmati zadihančki!!


Luna poje te priboljše tako hitro, da ujamem le še pomivanje krožnika.


7 komentarjev:

  1. Res so ful luštni tele zamrznjeni priboljški :). Me zanima če bi jih Hill jedel ;) Sem videla na FB-ju da so dali psom tudi kar to zamrznjeno hrano Natures menu za osvežitev :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem 100%, da bi jih tudi Hill jedel! Smrdijo po tuni ful, po izgledu, bi jih pa še jaz pojedla, hihi

    OdgovoriIzbriši
  3. Super dišijo, Tia še danes slastno diši po tuni!!!! :))))))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole izgleda super! Pan je ravno danes pojedel svoj pasji bananin sladoled in mislim, da so tele ledene poslastice zelo priljubljen način hlajenja zdaj, ko ne more v vodo :)
    Imam pa vprašanje glede drobnjaka. Ko sem raziskovala strupene/škodljive hrane in rastline za pse, sem med njimi našla tudi drobnjak. Ali nimate nobenih slabih izkušenj?

    OdgovoriIzbriši
  5. Hmmm nisem še slišala, da bi bil drobnjak škodljiv za pse. Ampak vse je možno. Dala sem ga ščepec v tele ledene priboljške. Tudi če ji skuham zelenjavo ali juho dam nekaj malega drobnjaka zraven. Zaenkrat nismo imeli nobenih slabih izkušenj z njim.
    Hvala za informacijo, ga bom za ziher raje črtala iz Luninega menija!

    OdgovoriIzbriši
  6. Evo, tukaj sem jaz gledala za strupenimi hranami: http://www.petpoisonhelpline.com/poison/chives/

    OdgovoriIzbriši