sobota, 2. januar 2010

1.1.2010

Kaj smo počele na novega leta dan? Najprej sva seveda malo počivali od dolge noči (ena na kavču, druga na tleh ob njej), ob 18:00 h pa je že sledil prvi trening v letošnjem letu.

Petki zvečer so na našem društvu rezervirani za poslušnost. Meni sicer "pozna" ura ne ustreza, pa ne da bi ob petkih hodila žurat, ali kaj podobnega, sam ni mi fajn delat v temi, v soju žarometov. Naš poligon žal ni v celoti dobro osvetljen. Potem se še pojavljajo čudne sence - ponavadi jaz mečem senco na Luno in jo zaradi tega bolj slabo vidim. Tako da raje trenirava podnevi, med tednom, ko imava čas. Ponavadi je to 2x na teden, sevda pa delava tudi na domačem travniku, vsak dan če je možno.

Zdaj sva obe zečeli uživati tudi v poslušnosti! Luna je vedno bolj pripravljena za delo, včasih je kar preveč nora! Če nas je na poligonu več, jo še vedno zmoti kak drug pes, sploh če se ta igra. Tako, da mi včasih "uide" vendar ko jo pokličem že zdrvi proti meni, kar je pa tudi veliko. Prav zaradi tega raje trenirava 2x na teden sami na poligonu, da se pa navaja na druge pse med delom, pa trenirava tudi ob petkih zvečer (čeprav ne vsak petek). Sicer na izpitih tak ne bo psov na poligonu, razen en, ki bo na odlaganju. Tako da sva na dobri poti tudi na poslušnosti. Malo sicer dvomim, da jo bova imeli narejeno do 17.4., ko bojo na našem društvu izpiti IRP-R (ruševina). Vendar bova delali na tem, če ne bo, pač ne bo in bova šli na izpite kasneje. Vsekakor je v planu, da v letu 2010 narediva prvi reševalski izpit!

Ni komentarjev:

Objavite komentar