sreda, 17. november 2010

Bruneck

Spet sem dobila en razveseljujoč mail oziroma klic. Čisto po naključju sem poslala mail Katji Skulj in jo še povprašala kako je na lavinskem tečaju v Brunecku, ki je letos potekal februarja. Pa sem dobila kar njen klic, da je še eno mesto fraj in če bi šla. V sekundi sem se odločila, da greva:). Termina za bordanje v Franciji si še nisva izbrala, tako da je temin od 15.1.2011 do 23.1.2011 rezerviran za lavinski tečaj v Brunecku. Zadnji dan pa bodo potekali tudi IRO izpiti, katerega se bova tudi udeležili. V Brunecku sem že bila, saj smo leta in leta hodili na Kronplatz bordat. Zdaj bova pa tam z Luno, da trenirava v snegu in marzu;)! Komaj čakam!

Malo spominov na lavinski tečaj v Logarski dolini...



2 komentarja:

  1. Joj, vama se pa res dogaja zadnje čase. Super, bravo. Bom z veseljem prebrala, kako ste lavinili. Go, Luna, go Ana!

    OdgovoriIzbriši