sreda, 10. november 2010

Razporejeni v območno enoto

Danes sem dobila mail od g. Gerbca, ki me je zelo razveselil. Z Luno sva namreč tudi uradno razporejeni v območno enoto. Juhuhuhuhuuhu:)! Sicer so vsi govorili, da itak da bova, sam sem bila malo skeptična. Že iz našega društva se nas je za razvrstitev potegovalo 8 reševalskih parov in nisem bila 100%, da bova tudi mi2 not. Saj nisva ne vem kako blesteli - Krst na preizkusnji - jaz sem bila sicer z najinim delom zadovoljna! Uglavnem to pomeni, da bova lahko šli na čisto prave akcije, ki in če se bodo dogajale na območju vzhodne Slovenije.
Do konca leta pa naju prav zaradi te razvrstitve čaka dvo dnevna vaja v Gotenici in zaključna vaja ERPa pod Storžičem, kjer bo Luna končno dobila reševalno značko. Komaj čakam na ti dve vaji, sam da dogaja in nama je prav;)!


Ni komentarjev:

Objavite komentar