ponedeljek, 15. november 2010

Oprema

V soboto sem spet dobila en razveseljujoč mail g. Gerbca, da naj pridem po opremo, ki mi je bila dodeljena zaradi razvrstitve v območno enoto. Seveda je nevčakanost "mladičev, zelencev" bila tako velika, da sva s Tamaro šli po opremo kar v nedeljo. V zgodnjih popoldanskih urah sva se napotili v Ljubljano, točnejo na Roje.


Uf, kaj vse sva dobili:D. Od celega kombinezona do kombinezona na naramnice, pa prvo pomoč za psa, za ponesrečenca, švicarki nož, svetilko, radijsko postajo, oprtnik za psa, dereze, gojzerje, opremo za vrvno tehniko, lopato, šotorko, kapo s šiltom, majčko, palerino, nahrbtnik, potovalko, pulover, čutaro (iz časa partizanov;)), jakno-bundo, "plonk ceglce" za označevanje ruševin in za prvo pomoč,... Sigurno sem še kaj pozabla napisat, uglaunem ful sem bila vesela, da sem dobila toliko uporabnih stvari. Hvala Evi, ki mi je pred časom dala nekaj njenih "oranžnih" oblačil, zdaj pa imam tudi jaz svojo opremo ERP:).

4 komentarji:

  1. Tudi jaz popolnoma navdušena...kot mali otrok! ;)
    Sam veš kak je Tii prevelika oprsnica, Luni prav paše, Tii pa je bolj kot spalna vreča!!! :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Tamara, tvoj Grega bo ziher neki pogruntal, da ji bo bolj prav!!

    Zoe, ja res je! Sem mislila napisat Božiček, pa je res bolj Dedek Mraz:)!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hehe, res je Dedek Mraz! :) Luni je res oprsnica kot ulita :).

    OdgovoriIzbriši