ponedeljek, 28. junij 2010

"Piflarki"

Pa sva opravili prvi pasji izpit:)! Ni (še) reševalski, sva pa pod streho spravili B-BH, kar je pa tudi nekaj. Točke pri poslušnosti so bile fantastične in sicer 98:D. Izpit je sestavljen še iz testa, ki ga opravi vodnik in urbanega okolja, oboje sva, prav tako uspešno opravili. Pa lepo po vrsti, kot so hiše v Trsti.


V soboto, 26.6.2010 so na našem poligunu potekali izpiti B-BH. Iz našega društva se nas je tega izpita lotilo 7 pogumnih parov. Od tega smo bile štiri reševalke; Eva&Hill, Tamara&Tia, Iva&Juna in mi2 in še trije pari, ki so letos hodili v osnovni tečaj k Tomiju. Na poligonu smo se dobili že ob 6:30h, sledila je kava s prigrizki in malo čez 7h teorija, ki smo jo odlično opravili, mislim da vsi 100%. Sledila je poslušnost. V paru sva bili skupaj s Tamaro & Tio. Po predstavitvi sodniku, so si najine vaje sledile takole:

ODLAGANJE
Ko sem jo dala na prostor, jo prevezala na povodec in šla nekaj korakov stran, je punca 2x zalajala in že sem mislila, "ojoj, baba stoji". Ko hodiš stran od psa in ga ne vidiš, se ti v glavi porajajo najrazličnejša vprašanja, a stoji?, sedi?, mnde pa ja leži!?. Na moje veliko veselje, ko sem se po 30 korakih delno obrnila proti njen, je punca ležala. Super, sem si mislila, zdaj mora le še vzdržati do konca. Medtem pa sta super lepo delo pokazali Tamara in Tia. Luna ju je budno opazovala, vendar se ni premaknila. Baba je odležala, kljub temu da je delala njena prijateljica in če je odležala pri njej, ni vrag da bo tudi takrat, ko bodo delali drugi psi. Juhuuuhuhu, sem bila vesela, ko sem hodila proti njej.

PROSTA VODLJIVOST S POVODCEM
Iz odlaganja sva šli na izhodišče, da bi začeli z ostalimi vajami. Medtem je bila Tia na odlaganju. Prosta vodljivost na povodcu nama ni povzročala težav, le obrati levo in desno, so se meni zdeli malo počasni. Povodec je bil pa ves čas ohlapen.


SKUPINA LJUDI
Iz sheme L pri prosti vodljivosti, moraš skozi skupino ljudi, ki jo sestavljajo štirje in se na mestu vrtijo. Luna se ni zmenila za ljudi v skupini, le bežno jih je pogledala. Prvič sva šli v skupino s povodcem, naslednjič brez in obakrat je super izvedla vajo (brez njenega pozdravljanja drugih ljudi).


PROSTA VODLJIVOST BREZ POVODCA
Sledila je še prosta vodljivost brez povodca in tukaj sva malo zaštrikali. Ne vem, a je imela v glavi, da bo vaja v gibanju in je malo upočasnila, ali ji je bila ta vaja že malo bedna, hehe. Najbrž je pa krivo tudi to, da na treningih nisem skoraj nikoli šla 2x celotno prosto vodljivost (s povodcem in brez), skoraj vedno le 1x, se mi je pač zdelo zadosti;), moja napaka. Po približno 35 korakih je upočasnila in me čudno gledala, potem pa prišla na mojo desno stran. Potem sem jo zvabila nazaj na levo stran in nadaljevali sva. Po obratu in hitri hoji - teku ji spet ni bilo čist jasno, kaj počneva. Amapk potem sva se sestavili in super nadaljevali. Pri tej vaji nama je sodnik odbil točko. Jaz bi nama odštela še kako, hehe.

SEDI V GIBANJU
Vaja je bila odlično izvedena, sploh nimam nobenih komentarjev, za naju sva naredili šolsko;)!


PROSTOR V GIBANJU
Tudi ta vaja je bila odlična! Ko sem jo poklicala k sebi, se je šus zapodila proti meni in nato lepo obsedela pred menoj. Edino osnovni položaj jo je malo zmedel. Čudno me je pogledala, češ, kaj prav delam??!! Tak, da sem jo morala še z ramo usmeriti. Pa je bila vaja ocenjena s slaba odlična, ali dobra prav dobra, ne vem točno. Odbitek je bil.

Skupno sva torej dosegli 98 točk, bravo mi2:)!


URBANO OKOLJE

V urbanem okolju se preverja, kako se pes odziva na okolico in najpomembneje, če je agresiven. Veliko smo hodili, sem in tja, vmes je pritekel mimo tekač, pa kolesar se je peljal mimo, šli smo tudi mimo prižganega avtomobila, mimo drugih psov, med drugim smo tudi privezali psa in se skrili za kombi,... Luna je pokazala le veselje do ljudi, agresije v njej pa itak ni!



Sledil je le še povratek nazaj na poligon, kjer smo se okrepčali s hrenovkami in pivskimi klobasami. Izpit smo opravili vsi, ki smo se ga udeležili, bravo mi in še enkrat čestitke vsem tudi tukaj!!

Ob najinem dosežku se moram zahvaliti nekaterim, ki naju spremljajo na reševalski poti. Najprej ne vem komu, najbrž tistemu tam zgoraj oziroma usodi, pač komur koli že, ki naju je z Luno pripeljal na naš poligon, k čudovitim ljudem našega društva. Potem Tomiju, ki naju je lani spremljal v osnovnem šolanju in ki si je v zdanjih 14 dneh vzel čas za BBH treninge. Pa Tamari, Evi in vsem članom našega društva, ki so pripomogli k temu, da sva danes to, kar sva:)!

Doma pa je Luna za nagrado dobila metersko bikovko!




6 komentarjev:

  1. Ej punce, svetovni sta!!! Pa je prva preizkušnja mimo, opravili sta jo več kot odlično! Še enkrat čestitam in kar tako naprej!!! :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke še od mene, pa eno veliko puso Lunici! :))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvaalaa, mati, Eva in Tamara:)!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke tudi od mene in s Xano pošiljava lubčka Luni ker je bila tako pridna :) SUPER STA!

    OdgovoriIzbriši