petek, 11. junij 2010

B-BH

Ker sem se odločila, da junija ne bova šli na reševalske izpite, to ne pomeni, da bova junija sedeli križem rok oziroma tačk:). 26.6. bova šli na izpit B-BH. In sedaj piliva te vaje, ki so: prosta vodljivost na povodcu in brez povodca, vaje v gibanju-sedi in prostor, odlaganje na povodcu, urbano okolje in teorija, ki jo opravljam jaz, kot vodnik. Malo me skrbi odlganje, ker je pes med tem privezan na povodcu. Luna pa ponavadi laja na polno, ko je privezana. Bomo probali to natrenirat, če ne, bo pač lajala. Vaje v gibanju so končno narejene (sedi in prostor), malo več pa bo potrebno trenirati skupino ljudi, saj ima Luna ljudi nadvse rada in bi najraje pozdravila vse v skupini. Ampak z odločnostjo in trdo voljo, bomo tudi to natrenirali. V urbanem okolju najbrž ne bova imeli večjih problemov, saj se ne zaganja v ljudi, pse, kolesarje, avtomobile... skratka Luna ni agresiven pes:)! Sam da ne bo mačk in račk v bližini, pa bo vse ok.

















Ker je v teh dneh v Celju prava pasja vročina (30 stopinj in več), je kvaliteten trening možen le zjutraj in proti večeru. Pa sem danes vstala malo bolj zgodaj in bila na poligonu že ob 6:45h. Luna je odlično delala in po vseh vajah BBH programa, sva naredili še ovire. Ovire zdaj premaguje odlično, tudi lojtro je premagala brez umesnega ustavljanja in gledanja kje sem jaz. Prav tako je osnovni položaj pred in po ovirah mnogo boljši, kot je bil. Malo bolj morava natrenirati "le" še deteširanje, saj ji včasih ni jasna miza, ki je naravnost, ampak vaja dela mojstra in sploh ne dvomim, da bova tudi to enkrat pokapirali:). Moj pes, je le zakon pes:)!!

2 komentarja:

  1. OOo super pridem gledat tole :))

    OdgovoriIzbriši
  2. hehe, le, le :)

    aja, pozabla sem omenit, da bo izpit iz B-BH (itak) na našem poligonu, KDRP Celje :)

    OdgovoriIzbriši