sreda, 30. junij 2010

Komarji

Jaaaooo, a niso to ena izmed najbolj nadležnih bitij, kar jih obstaja?!? Najbolj žalostno pa je to, da so tisti, ki so najbolj nadležni in pikajo100 na uro, ženskega spola;)! Včeraj, na treningu bi lahko šteli, kdo ima več "ran iz bojišča" in mislim, da bi jaz zmagala, kljub temu, da sem se našpricala z avtanom. Kaj čem, moja kri je očitno sladka;). Seveda pa ta nadležna bitja najbolj sekajo, ravno takrat, ko markiraš in moraš biti tiho. Tak bi ga pritisnil nekam, ko ti sedi na roki, nogi,.. ti pa moraš biti tiho, da te pes slučajno ne čuje, ko se bojuješ proti njim... hehe, kak je nam fajn:D!

Včeraj smo se spet dobili v gozdu, pri Šmarjeti. Poleg sopare in miljavžnt komarjev je spet minil en lušten trening z bolj malo udeležencev.

Z Luno sva za prvič naredili enege brez motivacije v levo in drugega z motivacijo v desno stran od potke. Pri prvem, sem jo usmerila v trnje in zelo gosti del gozda, pa je punca šla:). Malo se je zapletla v trnje, vendar ji to ni povzročala težav, le malo počasnejša je bila. A ko se ga je rešila, je šla šust v smeri proti markerju. Se mi je zelo dopadlo, da si ni našla lažje poti, ampak je šla tja, kamor sem jo usmerila. Oblajala ga je kar dobro. Zdaj namreč delava na boljšem oblajanju, saj Luna velikokrat med lajanjem zalaja v prazno (sam zobe da skupaj) in pa njen lajež ni enakomeren. Laja nekako takole: HOVHOV    HOV    HOV   HOVHOV, ne pa konstantno HOVHOVHOVHOVHOV... Kapiš;)? Drugi jo je motiviral in stekel. Luna se je zapodila za njim in ga malo slabše oblajala. Na tem bomo zdaj dali še večji povdarek. Drugo rundo sva naredili enako, le da je zdaj punca malo slabše oblajala prvega in super truper drugega. Le kaj jim dogaja v glavi?!!

2 komentarja:

  1. kapišam...;)))))))))))))))))
    Pa zmotla si se Luna laja nekako tako: HOV HOV prazenHOV prazenHOV HOV HOV HOV prazenHOV....hahahahahaha

    OdgovoriIzbriši
  2. hehehehehehe, pač ni HOVHOVHOVHOVHOV, kot pri Tii recimo:)

    OdgovoriIzbriši