sreda, 2. junij 2010

Premagovanje preprek

Včerajšnji trening iskana je minil v Šmarjeti pri Celju. Tam je teren bolj primeren za iskanje v gozdu, vendar je tudi nekaj manjših podrtij, v katerih so kar dobra skrivališča. Tokrat sem se odločila, da bova delali ruševino in iskali markerje, do katerih Luna ne bo mogla neposredno pridet. Prav tako je morala premagati kar nekaj preprek, medtem ko je iskala. Jao, ti labiji res nekoliko kasneje dozorijo, kot na primer borderji in maline. So pa več kot posrečeni:)! Včasih ji je bil problem kam skočit, ni bila sigurna, malo se je bala. Zdaj pa je, glede premagovanja in preskakovanja različnih ovir zelo samostojna in samozavestna, nič je ne ustavi. Vzame si zalet in hopa. Res pa je tudi, da sva to velikokrat "trenirali" na sprehodih - izkoristiti je treba vse, kar se ti ponuja:).

Uglaunem, iskala je zelo dobro. Ko je dobila prvega markerja v nos - videla ga ni, ker je prišla pod njega, je začela cvilit in me spravljati v smeh. Sem mislila, da bo lajala iz tal na markerja, pa je babnca šla na nasip (je bilo kar strmo za gor pridet) in ga oblajala od spodaj navzgor. Spodaj je skica za lažjo predstavo:D! Po parih cviležih in nesigurnosti, se je ustavila tik pod njim, gledala gor in zalajala. Po dveh laježih sem markerju namignila, naj ji da igračo, ker je res odlično nakazovala in sem to hotela nagraditi, preden bi se kam drugam premaknila. Bravo punca!


Še en marker je bil skrit v jašku, zraven ruševine. S tem se je malo bolj namatrala, saj je vonj uhajal ven, po steni, v notranjost ruševine. Zato je skočila skozi kar visoko okno v notranjost ruševine in preiskala tisti del. To je storila ene 3x, potem pa se je le usmerila proti jašku. Med njenim laježem sem ji odpirala jašek, ki je bil prekrit z deskami. Super iskanje.
Naslednjo rundo sva naredili le en pobeg z motivacijo v notranjost ruševine, kjer je mene, ko sem markirala Juni, pozdravila žaba. Nam pa res ni nikoli dolgčas, tudi ko markiramo:)!

Za nameček, pa je Luna pred domačo hišo skočila na kanto za smeti in to čisto po slučaju. Kolega se je z "igračko"-plastično cevjo v rokah, naslonil na kanto in Luna se je pognala za njo. Kir norc, hehe.

Ni komentarjev:

Objavite komentar