torek, 21. september 2010

Trening na Igu

    

Včeraj se nas je peščica  članov našega društva (Tamara&Tia, Darja&Bona&Chak, Miloš&Nola ter mi2) odpravila na trening iskanja na Ig, kjer je sicer izobraževalni center civilne zaščite. V sklopu le tega pa "ruševinska vas", kjer smo trenirali. Trening na Igu je sicer bil napovedan za nedeljo zjutraj, vendar smo se zaradi obilnih padavin, poplav, zaprtih cest,... odločili, da trening prestavimo na ponedeljek, za kar gre zahvla Katji Skulj, ki nam je odstopila njihov termin. Namreč Ljubljanski klubi imajo tam rezervirane termine, vendar jih ne izkoristijo vsak teden in tako smo lahko včeraj tam trenirali mi.


 

Za začetek smo se malo sprehodili po "ruševini" z našimi psmi, medtem ko smo iskali primerna skrivališča. Ker nas je že malo pregnjala tema (jao, zdaj so se spet začeli tisti dnevi, ko se dan tako hitro krajša:/), smo hitro začeli z iskanjem. Z Luno sva najprej naredili motivacijo v prvi, desni objekt, da je morala po dolgem "labirintu" priti do markerja. Brez problema je opravila svoje delo. Potem pa še en pobeg v levo zgradbo, kjer je vhod bil zaprt z mrežastimi vrati, vendar si jih je pes lahko odprl. Marker pa je bil še za paleto v naslednjem prostoru. Spet BP:)!

 

Naslednjo rundo sem se odločila, da bova iskali dva markerja brez motivacije. Eden je bil skrit v zadnjem, levem objektu, pod velikim kupom neprijetnega materiala, drugi pa v desnem objektu, na sredini ruševinske vasi. Bil pa je v kamiti cevi, na koncu objekta. Luno sem najprej usmerila v oba objekta na začetku vasi, lepo je pregledala oba objekta. Nato sem jo usmerila spet desno in kaj kmalu je bila pri makreju. Ruševinka vas je sestavljena iz šestih objektov (levo trije in desno trije), med njimi pa so kupi neprijetnega materila. Ti kupi so sestavljeni iz kamitih blokov in žic. Meni so se zdeli malo prestrmi in ker je bil že mrak  Lune nisemp ošiljala na te kupe. Če bi šla sama, bi pač šla, jaz je pa nisem usmerjala nanje. Po moje jih je Luna videla kot nekak zid in niti pomislila ni, da bi šla nanje. Super fajn je oblajala markerja. Ko je prišla do mene, sva igračo zamenjali za frolico, potem sem jo usmerila v levi objekt na sredini ruševinske vasi. Šla je v njega, ga lepo prešnofkala, potem pa je zgleda da dobila malo vonja od markerja in pognala se je v zadnji, levi objekt, kjer je bil marker. Itak je začela cviliti, ko ga je dobila v nos. Malo se je morala potruditi, da je prišla na vrh kupa in oblajala markerja. Super fajni je tale moj pjes:)!

 

Najbrž izpit, ki se nezadržno približuje, ne bo na Igu. Pa vendar je bil tole super trening, nova ruševina, nove izkušnje bodo še kako pomembne, ko se bova najbrž prvič znašli na ruševini na izpitu.

2 komentarja:

  1. Super je bilo! Lunica je pa itak razturala, najbolj mi je všeč pri njej njena želja, da bi prišla čim bližje markerju in kako ona razmišlja in povezuje stvari...itak veš, da sem navdušena nad vama in komaj čakam oktoberski izpit! Joj, kako bom navijala in stiskala pesti! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, Tamara:)! Jaz tudi komaj čakam izpit:)!

    Aja sem sam pozabila še omenit, da se je Luna včeraj spet malo porezala po sprednji nogi. Bo morala iti k psihiatru, k se tak rada reže;)!

    OdgovoriIzbriši