ponedeljek, 1. marec 2010

POSLUŠNOST

Trenutno pri poslušnosti "obdelujeva" deteširanje, prenos psa, plazenje in "aport". Glede na to, kako ima Luna rada ljudi, sem kar malo presenečena, da ji ni prijetno se nosit po rokah. Ampak jo vztrajno privajam. Za zdaj jo nosim še jaz in domači, ko bo to narejeno u nulo (ta teden enkrat), pa bova prosili druge iz drušva, da jo nosijo. Aport nama tudi še ne gre dobro, saj Luna prehitro spušča predmet. Ampak, vaja dela mojstra. Deteširanje pa je že kar solidno! Zadnjič sem jo začela navajti tudi na sodnika in rokovanje z njim. Jao, ta hudiček moj je tak firbčen, da skače v roko.

Kaj nama pa še potem manjka? Vaja "stoj" v gibanju, hoja med skupino ljudi in vaja "naprej". Vajo stoj bova začeli delat šele takrat, ko bo "perfektno" delala vajo sedi in prostor v gibanju. Za vajo "naprej" sem najprej potrebovala tarčo. In to mi jo je, na veliko veselje, naredil od društvene kolegice fant, Grega. Pa bova počasi začele delati tudi to vajo. Kaj sploh je vaja naprej? Pes mora na povelje "naprej", v čim bolj ravni linij preteči (sam) cca 40 m in se na povelje "prostor" uleči. To se bova učili s tarčo. Luna bo na povelje naprej tekla do tarče, kjer jo bo čakala igrača. Tarčo bova potem vedno bolj manjšali in na koncu tarče ne bo več. Mislim, da s to vajo ne bova imeli velikih problemov, le teh 40 m je kar dooolgooo. No, bomo videli kako bo.

tarča "mede by Grega"

Najin moto pri poslušnosti je:  MANJ JE VEČ in NA POLIGONU UŽIVAVA V DELU DRUGA Z DRUGO! Včasih pozabim na ta dva mota, vendar si ju morm vcepit v glavo, za najino dobro:)!

2 komentarja: