sreda, 28. april 2010

Biti na treh mestih hkrati

15. maj je dan, ko se bo za pasje reševalce dogajalo marsikaj in to na treh koncih Slovenije. 15. maja poteka državno prvenstvo reševalnih psov v Kranju, pasja avantura na Rogli (v sklopu mestne avanture Velenje),.. in kje bom jaz?!? Grrrr, na regijskem preverjanju znanja iz prve pomoči. Usposabljala se bom za bolničarja. Tisti, ki me poznajo, vedo da ne prenašam ravno dobro krvi, igel, v bolnicah mi je slabo, ob pogledu na večjo rano mi ni ravno lagodno, jaz pa se prijavim na tako usposabljanje. Včasih pač ne znam reči ne in se prijavim na vse mogoče, če le imam čas. Vem, da mi v prihodnje mogoče ne bo žal za to usposabljanje, vendar mi je danes kr malo bedno, ko bom zaradi tega spustila pasjo mestno avanturo na Rogli in državno prvenstvo reševalnih psov v Kranju. A ker ne morem biti hkrati na treh oziroma dveh mestih, mi je olajšano delo, da se mi ni treba odločiti med državnim prvenstvom in mestno avanturo. Tako pač je.

2 komentarja:

  1. poznam ta občutek :(
    ravnokar sem se odločala kje bom v tem majskem vikendu. Upam da sem se prav odločila?!?

    OdgovoriIzbriši
  2. važn, da nam volje ne zmanjka :)

    OdgovoriIzbriši