nedelja, 11. april 2010

Konec? Ali šele dober začetek?

Jeeeeeej, danes smo zaklučili z izpiti za vodnika reševalnega psa. Juhuhuuuu, pa je konec z vikendi v učilnicah in telovadnici na Igu:)!

Zbor na Igu je bil že ob 7:30h. Izpiti so bili sestavljeni iz 3 sklopov, in sicer iz prve pomoči ponesrečencu, ruševine, potresi in nevarnosti v gorah. Na voljo smo imeli 4 ure in pol, saj je vsak sklop, razen PVP, zajemal 50 vprašanj. Skupno je bilo torej približno 120 vprašanj, tako da je bilo časa ravno prav. Vmes smo hodili še dva in po dva na praktični del PVP. Za PVP sem sigurna, da sem naredila, saj nam je Marjanca že na praktičnem delu povedala rezultate. S Tamaro sva razturale na praktičnem delu, za kar se moram zahvaliti tudi naši pridni, bodoči zdravnici Ivi. Drugi sklopi, pa tudi niso bili tako težki, da se jih ne bi dalo narediti (rezultati bodo v torek).
Štiri Celjanke (Iva, Tamara, Barbara in jaz) smo uspešni zaključek proslavile s kosilom v Celjskem Kopru:)! Punce, hvala za 3 mesečno super družbo, prevozu, za skupno ponavljanje in učenje, predvsem pa dobro voljo! Bilo je nepozabno!!

In kaj nas čaka zdaj? Ni konec, zdaj se bo šele začelo zares.. na vrsti smo mi in naši psi; izpiti, vaje, akcije,... komaj čakam:)!

2 komentarja:

  1. Kaj mi zdaj štrajka objava ... !?
    Iskrene čestitke za vodniške izpite, v soboto še za pasje nazdravimo in ja, tudi za Luno se s klobasami namažem.... Srečno, Darja

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, Darja! Pa čestitke tudi vama!

    Kaj bo v soboto, bomo pa videli:)! Pri poslušnosti bo zelo pestro, ostalo me ne skrbi:)!

    OdgovoriIzbriši