sreda, 7. april 2010

"išščiii"

Tokrat smo se še "zadnjič" dobili v ruševini na Začretu. Zakaj zadnjič? Ker imamo, mislim da že vsi, poln k... tega Začreta ;)! Zdaj bodo na vrsti druge ruševine, predvsem pa gozd in štiridnevno uspodabljanje v Logarski dolini. Mimogrede, dobila sem poziv za tole usposabljanje od civilne zaščite, na katerega sem bila zelo ponosna. Ne morem si pomagat, ampak tak fajn se mi je zdelo:)!


Zaradi bližajočih se izpitov smo spet malo potrenirali na kupih. Luna je vse skupaj opravila dobro, le popolnoma zaprti markerji ji delajo malo problemov in se njen lajež le stežka vklopi, saj še vedno išče vhod v grob. Ampak je še mlada in tudi to bo prišlo z izkušnjami in treningi. Na izpitu pa bo, kar bo:)! Malo sva delali iskanje brez motivacije, veliko pa motivacije na polno paro. Luna je pripravljena na izpit, jaz pa tudi, mislim da;).

4 komentarji:

  1. Pridni punci! Labradorci in priležniki bomo držali vsi pesti ;)...pa ne pozabit se snemat...prvi izpit je vedno zelo pomemben - pa kakorkoli bo že šlo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Oo, hvala Urška!
    Snemalce bova imeli, kaj bodo posneli, bomo pa še videli:). Se bova pa definitivno trudili in borili po najboljših močeh.

    OdgovoriIzbriši
  3. Bomo mislili in držali pesti za vaju, čeprav me na žalost ne bo zraven :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala Eva, jih bova še kako potrebovali:)! Škoda, da moraš delat:(!

    OdgovoriIzbriši