petek, 2. april 2010

Izpitna situacija - ovire

Danes je za punce, ki nameravamo iti na izpit 17.4. bil čisto poseben trening. Ocenjevali so nas pri premagovanju ovir. "Sodnika" sta bila Jure in Miloš. Namen treninga je bil, da približno doživimo izpitno situacijo-prijava na izpit, ocenjevanje, ne nagrajevanja, gledanje sodnika,... kar stresno, če vseskupaj izvajaš prvič;)!

Kako sva se odrazali? Tako, tako. Vem, da sva sposobni narediti bolje, sploh osnovni položaj pred in po oviri. Vendar je vse ovire brez težav premagala, kar je pa tudi nekaj.
S prvima ovirama ni bilo problemov (premikajoči se most in gugalnica). Pri lestvi je bila malo počasna in nerodna, vendar je prišla lepo do konca. Preskok čez oviro je tudi solidno izvedla. Pri tunelu pa se je enkrat vrnila nazaj skozi. Ahjej;). Prehod čez neprijeten material je bil tudi dober, le usedala se je počasi in zanesljivo. Malo me je presenetila na deteširanju - v pozitivnem smislu. Nimava še 100% narejenega, tako da sem nalašč pozabila, da me ocenjujejo in sem malo zašprintala proti mizi (za izpit kar veliko preveč). Moj namen je bil, da pravilno izvede vajo in da ne bi kaj zamešala. Najprej sva imeli mizo naravnost, nato desno in levo. Malo problemov imava z mizo naravnost, ampak je vsak dan bolje:). Nošenje pa ja naredila z odliko in ko sem ji na pol poti do mene zaklicala poleg, je baba šla lepo v poleg. To sva probali prvič in bilo je enkratno. Sploh ne vem, če bi še tole kej probavala pred izpitom.

Kakorkoli.. naredili sva en super dober trening. Vem kaj morava še potrenirati, na čemu dajati povdarek in podobno. Žal je le časa bolj malo. Na izpit, ki bo 17.4. v Celju sem se odločila, da greva, pa čeprav vem, da imava realno gledano malo možnosti, da narediva. Se pa pustim presenetiti, kjer je volja je moč:)!

2 komentarja:

  1. Ma super sta. Ful sta pridni..držimo pesti 17. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala! Pridni sva že, sam časa nama bo malo zmanjkalo, ampak se ne dava, hehe :D!!

    OdgovoriIzbriši