sobota, 10. april 2010

Markiranje MERPovcem

Danes, v soboto, 10.4. smo člani našega drušva pripravili vajo MERPovcem (Mobilna Enota Reševalnih Psov). Ni lepšega kot markirati in opazovati delo "izkušenih, starih mačkov".

Mislim, da se je vaje udeležilo 12 reševalskih parov. Imeli so dva delovišča; v opekarni v Začretu in v starih policijskih deloviščih v Bukovžlaku (jaz sem markirala v Bukovžlaku). Razdelili so se v dve skupini po 6 reševalskih parov. Vsaka skupina 6 parov, je imela svojega vodjo, ki sta vodila reševanje, bila pa sta brez svojih psov. Prvi skupini (glede na prihod na naše delovišče), je bil vodija Baučar, drugi pa Bručan. Vodija delovišča v Bukovžlaku je bil Miloš, v Začretu pa Dušan.

Delo prve skupine nisem mogla veliko spremljati, saj sem bila v "grobu" skoraj do konca iskanja. Sem pa prišla na svoj račun pri drugi skupini, ko sem iz groba prišla kar hitro in sem lahko opazovala delo ene od skupin. V drugi skupini se je 6 reševalnih parov razdelilo še v dve manjši skupini po 3 in ti dve skupini sta si razelili iskalno območje. Jaz sem z največjim veseljem spremljala skupino iskalcev: Urška&Cubo, Zorana&Loka in Polono&Jona. Lok in Jon sta člana našega drušva, tako da njuno delo že zelo dobro poznam in sta res prava reševalska mačka. Lok je boder collie s takim usmerjanjem, da lahko samo stojiš in ga občuduješ. Jon je zlati prinašalec, ki dela malo počasneje, vendar zaneslivo in vihravo. Kljub temu pa me je najbolj impresionirala črna labradorka Cuba in njena vodnica Urška. Tak je, če si addicted to labrador retrievers:)! Njun blogger spremljam že kar nekaj časa-od kar me je Cuba našla v Zagorju pod kupom ostruškov. Sta super reševalski par, z veliko mero harmonije, zaupanja, znanja,... povrhu vsega pa pravi športnici in še bi lahko naštevala:)! Mislim, da sta vzor mnogim, nam tamladim. No, vsaj nama sta:)!

Vaja je bila vsekakor zanimiva in poučna. Vesela sem, da je bil čas tudi za opazovanje in učenje! Učili smo se od "starih mačkov", pa tudi "piflarke Celjanke" smo izkoristile čas med markiranjem za učenje, saj nas jutri čaka še zadnji del izpitov za vodnika reševalnega psa. Izpiti bodo iz prve pomoči ponesrečencu, nevarnosti v gorah, ruševine in potresi. Držite pesti:)!

2 komentarja:

  1. Anči a to ti kje točke nabijaš al ker veš da berem tvoj blog ;)...no hvala za pohvale, ljudem postane včasih kar sram ko tako preberejo o sebi ;)

    Pa še 1x hvala markerji ;)zlati ste ko se tako učite; MERP ma vas rad :)

    OdgovoriIzbriši
  2. hehe.. jaz sam pišem kar mislim :)

    OdgovoriIzbriši