ponedeljek, 15. februar 2010

ČISTIMO ZOBKE

Pa sem se tudi jaz odločila, da bom Luni z zobno ščetko čistila zobe. Sicer dobi vsak drugi dan kost (iz pasje trgovine), da ji ta delno očisti zobe in da seveda skrbi za njene žvekalne mišice. Vendar pa to bojda ni dovolj. Ker je ne bi rada dala (čez nekaj let) pod anastezijo, da bi ji sčistili zobni kamen, sem se odločila, da jih bom kar sama čistila. Seveda ji še ni prijetno, tak da sva zaenkrat bolj šlampasti, sam počasi bomo tudi to uštimali. Kako zobno ščetko in pasto sem nabavla? Pasjo seveda;)!


Za le nekaj evrov (4,8e) sem dobila oboje. Odločila sem se za ščetko, ki si jo kar natakneš na prst. Tako, oziroma podobno je imela tudi moja sestra, ko je našmu tamalmu nečaku čistila prve zobke, hehe. Tako pač je:)!

Ni komentarjev:

Objavite komentar