torek, 16. februar 2010

TEK NA SMUČEH

Z Luno sva včeraj prvič skupaj tekli. Jaz na tekaških smučkah, ona peš. Bilo je super! Ni bolj zanimivega doživetja, kot športat s psom. Predvsem je veliko smeha in zabave.

No, najprej sva se odpravili na poligon, kjer sva 15 minut delali poslušnost, ki sva jo želeli narediti že v petek, pa je zaradi nekaterih spuščenih psov nisva naredili v miru. Nekateri imajo poligon za igrišče, ne delovišče;)! Tako sva delali plazenje, prenos psa, poleg, obrate, vajo drži (aport). Na koncu pa še lojtro brez pomožnih letvic in tunel. Super je bilo!

Iz poligona pa sva se odpravili proti letališču v Levcu, kjer je za Celjane urejena tekaška proga okoli letališča. Ko sem se pognala s smučkami po progi, me je zmedeno pogledala in začela lajat (v igri) in delati kroge okoli mene, naježena seveda, hihi. Nisem si mogla kaj, da se ji ne bi pošteno nasmejala. Najmanj so ji bile všeč palice s katerimi sem se poganjala. Imam namreč "skejt" smučke, kar pomeni, da imam zelo dolge palice in laufam v škarjastem koraku. Nekako se me je navadila in ugotovila, da je najbolje teči malo bolj stran od mene. Najprej je tekla desno ob meni, kjer so "špure" za klasično tehniko. Med laufanjem sem ji dopovedovala, da tam ne sme tečt, ker bi lahko uničila špure. Na koncu je raje tekla za mano. Pametna punca! Med tekom sva srečevali druge tekače in na moje veliko veselje se ni nihče pritoževal nad psom na progi, kar me je zelo veselilo. Seveda sem tudi jaz poskrbela, da jih Luna ni motila. Ko sva se srečali s tekači sem jo dala v osnovni položaj in Luna je potrpežljivo čakala na pribolšek, za ljudi se ni zmenila. Super, še bova šli na letališče po kondicijo! Za začetek sva naredili le en krog, kar je cca 3,3 km. Počasi in po pameti bova stopnjevali formo:)! 

Ni komentarjev:

Objavite komentar