petek, 12. februar 2010

TRENING POSLUŠNOST V SNEGU

Jao, tale sneg nas kar naprej preseneča. Kot otrok sem ga imela zelo rada, zdaj mi gre pa že pošteno na živce. No, če je v hribih in na smučiščih me nič ne moti, tam le naj bo čim dlje časa. Glede na to, da sva z Luno imele (oz še imava) v planu it na izpit aprila, ko bo le ta v Celju, nama tale sneg močno otežuje treninge poslušnosti. Že najosnovnejši poleg je otežen. Pa ne, da ga Luna ne bi obvladala, jaz se spotikam v snegu, ne hodim naravnost,..behh kr neki. Zato ga raje ne delam veliko. Za danes, ko greva popoldne na poligon sem si naredila plan kaj bom delala v 40 cm snega - poligona nam žal ne plužijo:(. Kej veliko tak ne bom mogla delat, se bo pa našlo nekaj primernih vaj tudi za v sneg. Delala bom prenos psa, skupino ljudi (ker bojo hodili v krogu, nama bojo malo poteptali sneg:D) in začela bom delati na prenosu predmeta. To je to, kej več bi pa že težko delala. Vajo vodljivost na daljavo in ovire, najbrž ne bodo izvedljive saj so mize in ovire zakopane pod snegom (bog ve, če bi vse sploh našli, hehe). Bomo videli, se že veselim treninga!

Ni komentarjev:

Objavite komentar