četrtek, 11. februar 2010

DVONOŽNI KRDELNIK

Če se grem intelektualca, je prav da vsake toliko časa nabavim tudi kako knjigo. Zadnja knjiga, ki sem jo kupila poleti, je bila Marley&me. Tudi tokratnji nakup knjige je na temo psov. Za borih 20e sem kupila knjigo Jožeta Vidica z naslovom Življenje s psom. Priporočam jo vsakemu, ki si želi kupiti štirinožnega prijatelja, pa tudi tistim, ki ga že imajo, knjiga je vredna vsakega evra!! Prebrala sem jo v enem popoldnevu in kar požirala sem njegove besede. Res, da marsikaj od prebranega že vem in je samo potrdilo moje "znanje", sem pa izvedela tudi marsikaj novega.


Že v uvodu Vidic poimenuje lastnike oziroma vodnike psov dvonožni krdelniki. Vauuu, kira huda beseda, čisto me je prevzela, jaz sem dvonožni krdelnik, hehe.. kaj čmo, res je! Da malo povzamem:
  • Mladička spustimo in vsakokrat, ko se od nas preveč oddalji, ali pa na nas ni dovolj pozoren, se mu skrijemo. S tem ga učimo, da bo na sprehodu vedno vsaj z enim očesom opazoval kje smo.
  • Pohvala mora priti iz srca in ne le iz ust.
  • Splošno načelo: bodimo skopi pri kaznovanju in radodarni s pohvalo. Karajmo in kaznujmo s toplim srcem in hladno glavo.
  • Pes ugodno vpliva na človekovo psiho in fizično počutje, zmanjša občutek nemoči in morebitnega brezupa.
  • Ko gremo iz hiše, se od psička nikoli ne "poslavljamo", dobro pa je, da mu pustimo prižgan radijski sprejemnik.
  • Predebelih je bribližno dve tretjini slovenskih psov, tega pa se zaveda le tretjina njihovih skrbnikov.
  • Jajca dajami psu kuhana in z lupino, ne pa surovih!
  • Kosti za psa niso prehrana, ampak le dodatek za zabavo in krepitev žvekalnih mišic!
To je le nekaj mojih najljubših, vse ostalo in še mnogo več, pa preberite v omenjeni knjigi. Aja, pa tudi slike iz knjige so fenomenalne. Ena za naši border collie punci :)

4 komentarji:

  1. 1x mi jo boš za kak dan posodila velja? me res zanima kaj je povedal v tej knjigi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem jo malo preletela ker smo jo imeli nekaj časa tudi v trgovini. Ampak smo jo prodali v roku parih dni. Drugače imam pa tudi jaz nekaj pasjih knjig doma, če bi kdo rad komot posodim!
    Hehe Ana, Hvala za slikco!

    OdgovoriIzbriši
  3. Neda, bom posodla!
    Eva, ti si ziher že prava enciklopedija o psih, tak da bi lahka že ti sama napisla kako knjig:)!

    OdgovoriIzbriši
  4. Eva če imaš kaj koristnega oz. takega kar še nisem slišala se priporočam :) Ful rada berem take zadeve. Sej uporabim ne več tolk zdej ko že neki vem pa znam sam vedet pa ni slabo :)Pa zanimivo mi je brat, poslušat različne poglede na pasji svet. Enim se smejim, ene pa so prav super.

    OdgovoriIzbriši