sreda, 17. februar 2010

TRENING ISKANJA

Tudi ta torek smo se dobili na ruševini v Začretu. Žal nam vremenske razmere ne omogočajo treninga kje drugje - tale sneg je ena velika j..a. Sicer pa nama Začret kar ustreza, je relativno velika ruševina in z malo ali veliko domišlije se da narediti marsikaj.

Tudi tokrat sem se odločila, da bova najprej delale iskanje na dva markerja brez motivacije. Prvega sem poslala v tunel, vendar ne pregloboko, drugega pa naprej po hodniku na desno, za paleto. Zadnji je bil zaprt, prvi odprt. Luno sem poslala iskat, takoj je vklopila smrček in začela z iskanjem. Naredili smo tudi "živi zid", malo za vstopom v tunel, saj je bil moj namen, da najde najprej markerja v tunelu. Oziroma, da najprej kar se da popolnoma preišče prvi del ruševine. Sploh se ni zmenila za ljudi, ki so bili v živem zidu, še naprej je šnofkala in šnofkala. Kaj kmalu jo je vonj ponesel v tunel. Najprej na desno stran, nato na levo, kjer je bil marker. Bila sem zelo zadovoljna, da se ni vračala ven iz tunela, ampak je vztrajala, čeprav je najprej šla v napačno stran. Dobro ga je oblajala in sledila je kratka igra. Po menjavi igrače za hrano, sem jo dala ponovno na oprsnico in jo poslala naprej iskat. "Živi zid" se je medtem umaknil. Kaj kmalu je imela v smrčku tudi drugega markerja. Povzpela se je na zadnje tace, sprednje naslonila na paleto in ga oblajala. Sledila je dolga igra in na privezu menjava igrače za hrano. Super baba je tale moja Lunica:)!

Za naslednje iskanje sem se odločila, da bo nekaj bolj v "izi" - z motivacijo. Ker sva večino časa do sedaj delali noter v ruševini, sem se odločila, da bova šli ven, na kupe raznovrstnega železja. Marker jo je motiviral, šel čez podolgovat kup železa in se skril za drugim kupom železa. Luno sem spustila in začela je iskat cela naspidirana. Tile kupi železa ji niso bili prav nič všeč, vsaj za prečkat ne. Nos jo je vodil tam čez, čez kup neprijetnega materiala, ki je bil prekrit s snegom, vendar je baba iskala lažjo pot. Kaj kmalu je ugotovila, da bo treba iti čez ta kup. Malo je zacvilila, zbrala pogum in šla čez:)! Brez mojega usmerjanja, jeeeeej. Sam potrpežljiva moram bit in ne prehitevat, Luna se že znajde! Žal se je marker malo poškodoval, sam ne morem druga reči, kot to, da si je bil sam kriv. Ko je dal Luni igračo in se hotel poigrati z njo, se je malo "napičil" na en kos železa. Upam, da ne bo mel dolgotrajneših posledic;)!

Spet je minil en super pasji trening in že imam v glavi kaj bova počeli na naslednjih dveh treningih. Ni kaj, počasi je treba stopnjevati formo:)!

Ni komentarjev:

Objavite komentar